luni, 5 septembrie 2011

Prieteni!


Cat de mult ma pot uimi anumite persoane..o sa va spun o patanie..am 2 cele mai bune prietene cu care vorbesc cel mai mult..se pare ca una dintre ele plecase la tara si mai imi ramasese doar una..am vorbit cu ea dupa care ii zic sa ne vedem..a doua zi pregatita sa plec mai dau o tura la calculator sa vad daca e pe mess ca sa o anunt ca am plecat..era insa ca sa imi zica ca nu ne mai putem vedea..am iertat-o insa mi-a facut faza a doua si a treia oara..pana intr-un final cand ii zic:
-Ne vedem sau nu azi?
-Nu stiu sunt cam pedepsita(dupa vreo 5 minute)hai ca am convins-o pe mama sa ma lase in oras dar vreau sa ma vad cu un baiat
-Foarte bine ce imi zici mie?
-Pai daca vrei ne vedem dupa aceea
-Adica la 5 sau cand ai tu chef sa aterizezi acasa?Hai lasa du-te sa te vezi cu el..
A fost ultima oara cand am vorbit cu ea pana in ziua de azi(ma rog discutia asta am avut-o acum o saptamana si ceva)..in aceeasi zi in care a sosit si cealalta prietena de la tara..am vorbit cu ea mi-a povestit ce a mai facut..a doua zi intru pe mess era idle..a treia zi DND..m-am saturat si m-am hotarat sa le las si sa nu mai intru pe mess..Eeh astazi dupa o saptamana si ceva nu stiu cum(pentru ca ele nu isi vorbesc decat ocazional)s-au trezit sa ma sune..una la 12:23 alta la 17:01 si la 18:17..nu le-am raspuns pentru ca nu eram langa telefon..nu l-am auzit..ma rog:-j.Faza e ca nu stiut cum li sa facut dor de mine dar nici eu nu ma las usor.
Sfatul meu:Cand vedeti ca prietenele va refuza,vorbesc mai putin,asteapta sa fie ele bagate in seama de catre tine retrage-te pentru catva timp cat rezisti tu..o zi,doua poate si o saptamana.Repede vor realiza ce au facut in caz ca nu..sunt atat de NE-simtite incat sa nu isi dea seama de greseala;)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu