sâmbătă, 31 decembrie 2011

Petarde si artificii!

Artificii!!Desigur ca imi plac pentru ca si eu am:>...insa sa va spun ce mi se intampla de cand s-au pus in vanzare...In timp ce eu am parte seara de cele mai frumoase culori pe cer datorita artificiilor o buna prietena are parte de dureri de cap..datorita petardelor!!!
Alooo intelegem ca sunt sarbatorile ca vine 2012 bla-bla-bla dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma nimereasca o petarda in cap[sau in geaca ca acum doi ani]doar pentru ca va cumparati voi dinainte cu o luna "bombe".Si uite asa prietena mea are petarde in creier seara de seara:)).Eu prin aceasta cale ii urez noroc pentru ca sigur ca si dupa minutul de Aur va mai avea parte de batai de cap.


2 comentarii:

  1. dap:) asa este :)) dar de abea astept sa vina 0:00 atunci cu siguranta voi suporta si petardele:))) :D frumoasa postare:) tine-o tot asa:)

    RăspundețiȘtergere