duminică, 19 februarie 2012

10 zile aloo!

Desi mai sunt 10 zile pana la martisor taranii Romaniei nu puteau sa nu profite de ocazie.Deja si-au expus pe tarabe fel de fel de martisoare,brose,bibelouri,pungi de cadou cu snur.Nici mall-urile nu s-au lasat mai prejos incat taranii mai moderni si-au expus la intrarile din mall brose in cutiute rosii,icoane.Nu neg ca si mie imi plac si ma holbez la ele pana ma iau dracii dar sa strice de acum traditia si sa bage martisoare inainte cu 2 saptamani..oricum de weekendu' viitor nici nu o sa mai avem loc pe strada de ei.



2 comentarii:

  1. Asa este! ai perfecta dreptate insa si eu ador sa ma uit la tot felul de brose martisoare pur si simplu imi plac stau minute bune pana ma decid ce sa cumpar:))) si asta uneori ii enerveaza pe vanzatori insa sunt ata de frumoase incaaat nu pot lua numai una de aceea imi plac foarte mult pozele postate cu martisoare :) si iti doresc sa o tii tot asa !! La Multi Ani 1 Martieeee!!!:):) :X:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e asa fac eu tot timpul cateodata nici nu cumpar dar eu vreau sa ma uit:))

    RăspundețiȘtergere