joi, 9 februarie 2012

Katy Perry!

Astazi m-am gandit sa scriu despre Katy deoarece m-a impresionat de-a lungul timpului vopsindu-se in diferite culori iar eu ma intreb cand o vom vedea pe Katy verde in cap?:))Mai jos va ofer cateva informatii despre ea.Enjoy:p!
Katy Perry (născută Katheryn Elizabeth Hudson pe 25 octombrie 1984) este o cântăreață americană. A devenit cunoscută datorită hitului din 2008 „I Kissed a Girl” care a atins prima poziție în peste 20 de țări, inclusiv Statele UniteCanadaMarea BritanieAustralia și United World Chart.

6 comentarii:

  1. mie imi placea mai mult knd avea suvite nu inteleg ce se maimutareste asa fuck!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai revenit!!!nai mai scris de pe 31:x..Welcome back!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei ms ralu`..n-am mai avut timp cu liceu..stii tu dar iti promit multe stiri noi!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. hello!! imi placela nebunie Katy Perry:X:) si oricum s.ar vopsi tot ii sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place Katy Perry:):) si oricum s.ar vopsi tot ii sta bine ;)

    RăspundețiȘtergere